Celebrem el 28 de maig: Dia Internacional d'Acció per a la Salut de les Dones i la Higiene Menstrual
Jornades per la Salut de les Dones 2025
Aquest és el cinquè any que des de l’ajuntament de Cambrils s'organitzen aquestes jornades en el marc del Dia Internacional d’Acció per a la Salut de les Dones i del Dia Mundial de la Higiene Menstrual, que es commemoren el dia 28 de maig.
Les Jornades per la Salut de les Dones s’impulsen des del departament d’Igualtat i són resultat del treball transversal amb els departaments de Salut Pública, Joventut i Esports, conjuntament amb l'Hospital Lleuger Antoni de Gimbernat de Cambrils i ASIA (Associació per a la incontinència).
L'objectiu general es desplega d'un dels eixos temàtics del Pla Local de Salut i és:
- el foment d'una sexualitat plaent i segura
- l'autoconeixement i la cura del cos i del cicle reproductiu
- el gaudi des d'unes relacions sexoafectives lliures de sexisme
El programa d'actes s'estén del 28 de maig al 13 de juny i contempla diverses activitats, algunes d’elles obertes a tota la població i d’altres adreçades a les dones, de forma específica, per a donar resposta a les seves necessitats i expectatives en l’àmbit de la salut.
Feu una ullada al programa aquí
Inscripcions a les activitats amb reserva prèvia
![]() |
CERCLE DE DONES Dimecres 28 maig, 18:30-20:30h, Ateneu |
![]() |
DANSA ALQUÍMICA Dimecres 4 juny, 18:30-20:30h, Ateneu |
![]() |
CHIKUNG I MINDFULNESS Dissabte 7 juny, 10:30-12:30h, Zona verda Llosa |