Comissions informatives
Les comissions informatives són òrgans complementaris de l’Ajuntament que tenen per funció l’estudi, l’informe o la consulta dels assumptes que hagin de ser sotmesos a coneixement del Ple Municipal o de la Junta de Govern Local quan actuï per delegació o desconcentració d’aquest, així com el seguiment de la gestió de l’alcalde/essa, la Junta de Govern Local i els/les regidors/es que ostentin delegacions o competències desconcentrades, sense perjudici de les competències de control que corresponen al Ple.
Aquestes comissions seran consultades en tots els assumptes que corresponguin a l’Ajuntament en Ple, excepte en el cas de mocions de l’Alcaldia, o si s’escau a la Junta de Govern Local, llevat quan hagin d’adoptar-se acords declarats urgents o la sessió es convoqui amb aquest caràcter. El ritme de reunions de les comissions informatives mai no serà inferior a una sessió mensual.
L’alcalde/essa i la Junta de Govern Local podran demanar informe i assessorament de la comissió informativa abans de l’adopció de qualsevol acord. (ROM_art. 130)
Comissions Informatives:
- Hisenda: Sr. David Chatelain
- Urbanisme, Activitats i Obra Pública: Sr. Enric Daza
- Serveis Generals i Medi Ambient: Sr. Josep Ma. Vallés
- Cultura i Festes: Sra. Natalia Pleguezuelos
- Joventut i Esports. Presidenta : Sra. Natalia Pleguezuelos
- Promoció Econòmica i Participació Ciutadana: Sr. Juan Carlos Romera
- Educació, Igualtat i Polítiques Actives d'Ocupació: Sra. Ingrid Duch
- Recursos Humans: Alfredo Clua
- Benestar, Salut i Inclusió Social: Sra. Yolanda Quilez
- TIC, Govern Obert i Contractació: Sr. Santiago Gámez
- Turisme: Sra. Yolanda Burgos
- Protecció Ciutadana: Sr. David Chatelain