Et trobes a: Inici
Vies de tramitació:

Invitació d'un familiar extra-comunitari

 

Descripció

Els particulars que vulguin expedir una carta d'invitació a favor d'estrangers que pretenen accedir al territori nacional per motius de caràcter turístic o privat, s'han de dirigir a la Policia Nacional.

Anteriorment aquestes cartes d'invitació les expenien, fins el 11/06/2007, els secretaris generals dels ajuntaments i els notaries.  A partir d'aquesta data, i desprès de l'aprovació de l'ordre PRE/1283/2007, de 10 de maig, per la qual s'estableixen els termes i requisits per a l'expedició d'aquestes cartes, l'organisme al qual s'han de dirigir per l'expedició de les cartes d'invitació és la Policia Nacional.

Qui ho pot demanar

Qualsevol particular que vulgui fer carta d'invitació a favor d'estrangers que pretenen accedir al territori nacional per motius de caràcter turístic o privat. 

On?

Policia Nacional

Termini de resolució del tràmit

Immediat.

Marc legal

ORDRE PRE/1283/2007, de 10 de maig, per la que s'estableixen els termes i requisits per l'expedició de la carta d'invitació de particulars a favor d'estrangers que pretenguin accedir al territori nacional i per motius de caràcter turístic o privat.


Darrera actualització: 17/02/2011

Documents a descarregar

Informació relacionada