Et trobes a: Viure a Cambrils Atenció a la Persona Benestar Social Servei Municipal d'Atenció a l'Immigrant (SMAI)

SENSIBILITZACIÓ: PROJECTE SENSIBILITZACIÓ A LES ESCOLES

 

DESCRIPCIÓ
Des del Servei Municipal d'Atenció a l'Immigrant es du a terme una línia d'intervenció adreçada als joves, tot sensibilitzant-los en el Fet migratori a través dels centres educatius ja que la sensibilització de la societat i especialment dels més joves és un pas fonamental per fomentar la convivència i la cohesió social de la nostra societat.
Aquest és un projecte que s'emmarca dins del curs escolar.

El projecte "Tallers de sensibilització sobre el fenomen migratori" ha estat reconegut pel Fons Europeu per a la Integració i el Ministeri de Treball i Immigració,  amb una subvenció per al curs escolar 2010-2011, destaquem doncs, el valor afegit d'aquest projecte gràcies a la participació de la Unió Europea.

Les activitats que es realitzen són:

  • Tallers per treballar els estereotips envers el fet migratori. Durada de 3h. Adreçats a 1r d'ESO.
  • Tallers sobre la diversitat cultural. Durada de 3h. Adreçats a 2n d'ESO.

 

A QUI VA DIRIGIT
Centres educatius de Cambrils.

OBJECTIUS

  • Sensibilitzar als joves de Cambrils en actituds de respecte que facilitin la convivència entre els diferents grups que existeixen en la nostra societat, així com amb els seus grups d'iguals
  • Fomentar el desenvolupament de valors, actituds i comportaments que s'enfrontin als estereotips i a les actituds intolerants que es puguin donar en la nostra societat a través del coneixement del fet migratori.
  • Propiciar canvis d'actituds envers el fet migratori.

 

COM  S'HI POT ACCEDIR
A través dels centres educatius: IES Cambrils, IES Ramon Berenguer IV,  IES Mar de la Frau i Col·legi Cardenal Vidal i Barraquer.

fondo-europeo-para-la-integracin.jpg        ministerio-de-trabajo-e-inmigracin.jpg



Darrera actualització: 11/05/2011

Documents a descarregar

Informació Relacionada